«

»

Αδυνάτισμα μέχρι τα Χριστούγεννα;

Μπορεί να μην προλαβαίνετε να αδυνατίσετε εμφανώς μέσα σε τρεις εβδομάδες, σίγουρα όμως μπορείτε να ‘ξεφουσκώσετε’ και να δείτε το βάρος σας να πέφτει. Ακολουθώντας μία υγιεινή διατροφή μέχρι τις γιορτές, αν μη τι άλλο θα έχετε κάνει πολύ καλό στον οργανισμό σας τροφοδοτώντας τον με καλά θρεπτικά συστατικά. Το στομάχι σας θα ηρεμήσει και θα νιώσετε όμορφα που φροντίσατε το σώμα σας.

Για τις επόμενες εβδομάδες επιλέξτε ένα γεύμα από την κάθε ομάδα, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας:

Αποτέλεσμα εικόνας για christmas dietΠρωινά:

  • Γάλα με βρώμη, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα
  • Τοστ με κασέρι και αβγό
  • Γάλα και ψωμί με μέλι ή φυστικοβούτυρο
  • Γάλα και κουλούρι με σουσάμι

Μεσημεριανά:

  • Κοτόπουλο ή κόκκινο κρέας ή ψάρι + σαλάτα + μια φέτα ψωμί ή ρύζι ή πατάτες
  • Όσπρια + τυρί ή σαλάτα + μια φέτα ψωμί
  • Ζυμαρικά + λίγο τυρί + σαλάτα
  • Λαδερά λαχανικά + λίγο τυρί + μια φέτα ψωμί

Βραδινά:

  • Όπως το πρωινό
  • ½ του μεσημεριανού
  • Γιαούρτι με λίγο μέλι και βρώμη ή κριτσίνια ή μια φέτα ψωμί
  • Σαλάτα με αβγό ή τυρί ή τόνο και μια φέτα ψωμί
Για ενδιάμεσα σνακ επιλέξτε 1-2 φρούτα ή λίγους ξηρούς καρπούς.

Οι ποσότητες των γευμάτων θα πρέπει να σας χορταίνουν αλλά να μη σας φουσκώνουν. Πιείτε πολύ νερό και περιορίστε το αλκοόλ σε 1-2 ποτήρια την εβδομάδα. Για γλυκό επιλέξτε γλυκό του κουταλιού ή ένα σοκολατάκι (όχι καθημερινά). Μπορείτε ακόμη να αντικαταστήσετε κάποια από τα φρέσκα φρούτα με αποξηραμένα, για να προλάβετε την ανάγκη για γλυκό.

Καλές γιορτές!

Βιβή Κατσαρού, Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc