«

»

Πιείτε τσάι για καλύτερη απόδοση στη δουλειά

Τσάι & απόδοση

Ποιος δεν θα ήθελε να έχει καλύτερη ικανότητα συγκέντρωσης στη δουλειά του, κατά την οδήγηση ή σε οποιαδήποτε δραστηριότητα της καθημερινότητας; Το τσάι μπορεί να δώσει ένα ‘χέρι βοηθείας’ ώστε να βελτιώσει τις γνωστικές μας ικανότητες όπως η συγκέντρωση, και να διευκολύνει τη ζωή μας.

Πώς δρα;

Έχει αποδειχθεί και στο παρελθόν ότι βοηθά στη διατήρηση της επαγρύπνησης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πρόσφατες έρευνες συμφωνούν ότι το τσάι αυξάνει την ακρίβεια και το χρόνο αντίδρασης σεδιάφορα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν εθελοντές. Το τσάι διεγείρει το νευρικό μας σύστημα με αποτέλεσμα να αυξάνει την απόδοσή μαςστις καθημερινές μας δραστηριότητες, μειώνοντας ταυτόχρονα την κούραση. Το μέγεθος της επίδρασης όμως εξαρτάται από την περιεκτικότητα σε καφεΐνη και θειαμίνη.

Πόσο είναι αρκετό;

Πιείτε λοιπόν τσάι όμως μην το παρακάνετε. Πάνω από 6 φλιτζάνια την ημέρα είναι υπερβολή και μπορεί να σας οδηγήσει σε αφυδάτωση. 3 ποτήρια την ημέρα είναι μια καλή ποσότητα για να αποκομίσουμε σημαντικά οφέλη, όχι μόνο αυτά που αφορούν τις γνωστικές λειτουργίες μας αλλά και όλα τα υπόλοιπα που έχουν να κάνουν με το πλήθος αντιοξειδωτικών ουσιών που περιέχονται σ’ αυτό.

Βιβή Κατσαρού, Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc