«

»

Σνακ για την παραλία

Νόστιμα τα ντόνατς και τα κλαμπ σάντουιτς…

…αλλά γνωρίζετε πολύ καλά πως επιβαρύνουν την υγεία και τη σιλουέτα σας. Για εσάς που προσέχετε τη διατροφή σας και ψάχνετε εναλλακτικά σνακ ή μικρογεύματα για την παραλία, που θα σας χορτάσουν και θα σας ‘φροντίσουν’ διατροφικά, έχουμε ετοιμάσει τις παρακάτω προτάσεις:

 

 

  • Φρέσκα φρούτα π.χ. νεκταρίνια, μπανάνες, κεράσια
  • Αποξηραμένα φρούτα π.χ. δαμάσκηνα, σύκα, βερίκοκα
  • Μείξη ξηρών καρπών & αποξηραμένων φρούτων π.χ. κάσιους με αμύγδαλα, καρύδια, κράνμπερις & σταφίδες
  • Τοστ με φυστικοβούτυρο ή μέλι ή μαρμελάδα
  • Τοστ με γαλοπούλα & κασέρι ή με τυρί φέτα, σε φέτες του τοστ, ψωμάκι ή αράβικη πίτα
  • Πίτα σπιτική ή μπουρεκάκια με τυρί
  • Κριτσίνια (συνταγή) ή κουλούρι Θεσσαλονίκης (συνταγή)
  • Αλμυρά μάφινς (συνταγή) ή αλμυρό κέικ (συνταγή)

 

Μην αμελήσετε να αποθηκεύσετε τα σνακ σας σε ένα ισοθερμικό τσαντάκι, ώστε να διατηρηθούν για αρκετή ώρα στην αρχική τους μορφή και να μην επηρεαστούν από τις υψηλές θερμοκρασίες. Απαιτείται ελάχιστη οργάνωση για να συνεχίσετε την υγιεινή διατροφή σας και στην παραλία.

Ωστόσο,

επειδή στόχος μας πάντα είναι η ισορροπία και χρειάζεται που και που να παρεκκλίνουμε, εάν αποφασίσετε να φάτε το ντόνατ ή το κλαμπ σάντουιτς, μπορείτε να το μοιραστείτε με κάποιον άλλον!Βιβή Κατσαρού, Διαιτολόγος Διατροφολόγος MSc