↑ Επιστροφή σε Διαχείριση βάρους

Αύξηση βάρους

Το να αυξήσετε το βάρος σας και να το διατηρήσετε σ’ αυτό το επίπεδο, μπορεί να είναι πιο δύσκολο από την απώλεια βάρους και τη διατήρησή της. Για να αυξήσετε το βάρος σας, χρειάζεται να τρώτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που ξοδεύει το σώμα σας, σε καθημερινή βάση.

Χρειάζεται όμως να δώσετε μεγάλη προσοχή στο είδος των τροφών που καταναλώνετε, καθώς οι θερμίδες αυτές θα πρέπει να προέρχονται από υγιεινά τρόφιμα, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε κορεσμένα λιπαρά.

Για να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα δεν χρειάζεται να παίρνετε συμπληρώματα πρωτεϊνών, ούτε να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης, διότι η περίσσια της δεν οδηγεί σε μεγαλύτερη αύξηση. Χρειάζεται μόνο να κάνετε μια σωστή κατανομή της στα γεύματα της ημέρας, συμπεριλαμβάνοντας μεγαλύτερες ποσότητες στο μεσημεριανό (κρέας, ψάρι, τυρί, όσπρια) και πρωινό γεύμα (αβγό, τυρί, γιαούρτι, γάλα, ξηρούς καρπούς), και μικρότερες ποσότητες στο βραδινό.

Η διαδικασία προσθήκης βάρους με το σωστό τρόπο, είναι χρονοβόρα και χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Σημεία – κλειδιά αποτελούν η καλή οργάνωση των γευμάτων και η σωστή επιλογή των τροφών ή φαγητών, ώστε με σύμμαχο φυσικά τη σωματική άσκηση, το επιπλέον βάρος να είναι κυρίως μύες και λιγότερο λίπος.